PHI PHI

SER DU TROJAN TED?

Kommentarer
Postat av: Bror

Hej syster. För det första grattis att du blev ett år äldre idag. För det andra...jag är inte avundsjuk på era semesterbilder. här i Sweden är det en riktig kanonvinter. minusgrader varenda dag och snö upp till knäna (-:



Ha det bäst.



/Bror

2010-02-07 @ 12:09:29
Postat av: Son

Halloj! Sikka bilder. Man kan inte bli annat än avundsjuk. Grattis på födelsedagen. Ha det bäst!

/ Favoritsonen

2010-02-07 @ 13:07:18
Postat av: doter

Heeeeej mamma!

Grattis! Du, har ni förlagt eran mobil? det ringde nyss upp en thailänska till mig. Vi hade en mycket djup diskussion. Hon skrek på thailänska och jag blev rädd och skrek tillbaka. På Svenska. Sen la den på luren. Ouppfostrat tyckte jag :).

Grattis i alla fall och hoppas ni har det kanon!

// favoritsonen nr 2 fast jag är tjej.

2010-02-07 @ 13:39:43
Postat av: lukes

Anmäl dig till veckans blogg :) Som ni kanske vet så kan man anmäla sig flera gånger för jag slumpar ut 10 stycken som går vidare till final. Då har man ju större chans att bli en av de tio finalisterna. Lycka till :P

2010-02-07 @ 14:01:46
URL: http://nattstad.se/lukes
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Ååh så härligt:D

2010-02-07 @ 14:34:38
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: fam hellman

Grattis Helene!



Så otroligt skönt ni har det, vi är jätteavundsjuka!

Pappa hälsar så gott. Robban har nu flyttat till majorna och står i dörren för en fika - så hej då på ett tag. Sola, bada och ät god mat för oss också! Blir det dyk i Malaysia?

Kramar Anette m fam

2010-02-08 @ 18:24:48
Postat av: Anki

Hej på er! Sitter just nu och myser med Jimi och Tindra i soffan. Tindra sk sova här inatt och vi ska snart starta ett bullbak. Vilka fantastiska bilder, här hemma kom det säkert 3 decimeter snö inatt och det bara fortsätter. Riktigt kaos! Ha det skönt och så hörs vi snart igen. Kram Anki

2010-02-20 @ 16:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0